2013年4月22日 星期一

JC 6 週年; 求婚一週年 慶祝Brunch~~


4月21日, JC 一齊左6年喇,同一時間亦係求婚一週年 (其實婚都結埋,唔洗慶祝求婚啦﹗)


J 揀左位於中環7號碼頭入面既WATERMARK SEAFOOD BAR & GRILL食Brunch~~

睇個門面都幾唔錯~~


270 度環海,環境其實OK,不過唔可以用高級黎形容~

一坐底佢問我地飲咩,J 答左TAPE WATER ,點知佢開左支DISTILL WATER ($60)

真係好搵笨


呢間餐廳標榜" SEAFOOD & GRILL"

呢D 就係SEAFOOD........@@??


仲有D 蠔,第一水食都OK﹗

第2水就唔得喇,有一隻臭左,人生第一次聞到臭蠔,真係好臭.........................

對唔住,望到J 聞到臭蠔個樣,真係忍唔住笑


沙律都有7-8種,不過無一樣好味﹗


沙律菜都係得2種,好彩有火腿,雖然食左都知唔係靚野﹗

SMOKE 3文唔掂﹗

熱食完全唔吸引,我一樣都無試~~


好彩呢個牛OK~~


佢有D MAIN 俾你任叫,我其實興趣都不大,只係食左一人一件鴨胸,一件多士,同埋J人生第一件EGG BENEDICT~~


好彩都有小小味,不過唔識溶~~


個EGG BENEDICT 其實唔多吸引~~


好黃﹗


多士......... 正常味道,不過我唔會俾成$460黎食﹗





佢同甜品砌左個野俾我地﹗

有部分味道都OK~~


其他甜品﹗

望到都無食慾~~


我食左小小士多碑利就算喇﹗

最後俾左 $920﹗真係好唔抵..............

第一次食咁差既BUFFET,永無下次﹗


呢張係佢宣傳既POSTER,好多野根本上無~~


我地行左一陣個碼頭﹗


有機MARKET﹗

之後行左陣街,J 買左個PRADA 銀包,都幾靚﹗

其實我想送俾佢,點知返到屋企J 媽咪俾錢~~

原來名牌真係可以咁貴,萬七蚊一個公事包..........@@

不知不覺 6年喇,真係好開心,希望往後既60年都一樣開心﹗

沒有留言:

張貼留言