2013年4月9日 星期二

婚禮回顧 - 早上出門篇


媽咪搵師傅擇果個出門吉時係9:00 - 12:00,所以其實同無擇一樣,不過我都好早叫左MUA 阿Wing過黎﹗

(以下既相都係細佬 / 朋友幫我用相機影既)

因為我知道如果唔早D,晏晝就無可能影到相,不過最後都比我原定行程遲左個半鐘.........@@

6:25 Wing 已經黎到門口,我仲刷緊牙...

之後好快就開始SET UP 房入面張台做化妝台,攤到成台都係野........

佢仲帶左個助手黎,不過助手好似唔多熟手,有時我都唔想俾佢搞我個頭.......@@



7:00 左右姐妹化妝Cat Yeung & Crew Mate 到左,不過班姐妹遲左,好彩可以幫媽咪化住先,如果唔係真係唔好意思﹗

(會另外開一篇講自己個化妝 & 姐妹化妝)

Overall 我都滿意佢地當日既妝,係有2個好似麻麻地,原來就係Crew Mate化﹗



估唔到真係會睇得出化妝級數~~

我原本話包班姐妹早餐,點知唔記得買,好彩酒店包2個早餐,好豐富,都應該夠食﹗

我都食左小小粟米片



有2個好朋友一早就黎支持我,Thx Fiona and Lok Lok~~

8:25 MUSE CREW 黎到,我個妝都完成得 8899,仲差加小小頭花,其中一個攝影幫我影小小化妝相,阿敏就幫手影VIDEO,佢地真係好多囂材,好彩都搵到位收埋,影影下不知不覺已經9:30,班兄弟一早到左酒店樓下,已經等得不耐煩......

狂打黎問到底幾時會落去影佢地............

(我Join 2 P 2 V,阿敏同另一個後生D 既男仔影Video,我無問哂佢地叫咩名呀,叫佢V 2呀,P 1 主要係高D大,P 2 就應該係影SNAP SHOT)



阿敏佢地全部落左去,我地就有小小時間響房影左D相﹗

我諗到10:15 阿敏佢地先上返黎,比我原定時間已經遲左45分鐘,之後玩新郎,都Over run﹗



其實我又唔係好介意,最重要係個VIDEO 同相靚﹗

(呢個就係V 2 喇﹗)



因為我無整FACE TIME 所以全程都唔知出面發生緊咩事,只係聽到笑聲,好似好開心,其實睇到D相都FEEL 到~~~

阿敏 & P1 都有入黎房影下我﹗



阿敏 & P 1 都好落力影,雖然我未睇到D相,不過我只係睇左個Video 已經覺得好正﹗

第1個Game 食Cream & Cherry Tomato﹗



Game 2: 食雪條之後羅支棒疊JUSTIN LOVES CHERRY



手忙腳亂,不過最後都無成功.......XD



Cut左一個GAME,最後一人飲一杯野~~



呢塊BOARD 大愛~~

簡簡單單最緊要係見到我地個樣好開心﹗



差不多11:30先敬茶俾我父母﹗

好彩得一對人要敬,唔係Over run 得仲勁,之後就落去6樓停車場,當然出門都要補拍下啦...XD

老爺都有打黎催,因為D 親戚到左.......

原來一朝D 時間係咁難控制,好彩我地轉左響屋企食PIZZA,唔係仲趕D~~

沒有留言:

張貼留言