2007年12月16日 星期日

投名狀

四點才入睡,訓到十一點就起身﹗其實都有D支力﹗


不過要去睇Justin踢波﹗


地點: 九龍華仁書院


人物: 1992年與2001 會考華仁書院學生



Justin好似一粒蚊咁細﹗


雖然最後都係輸左﹗不過我睇到Justin入波﹗睇到佢被人推、俾人撞、被人踢(傷左小小﹗嚇死我呀)


知道你好enjoy踢波﹗真係睇得出﹗


洗完白白之後去尖咀食芝士火鍋﹗


仲有Eugene都一齊


點知Fully booked (明明上網d人話無book台既服務)


算﹗去返MK食泰國野﹗


買左12:15既<<投名狀>>


而家既電影市道應該好好﹗


好多場都Full左﹗要到十二點後先有位﹗


仲要VIP個discount停用﹗


爆到七彩


食飯食左: 菠蘿炒飯、通菜、蝦餅、魚餅、豬頸肉、咖哩蝦、三色冰、珍多冰同青檸冰..........


個咖哩蝦好好味呀﹗點解無雞gei?????


因為個汁,食左幾碟飯﹗


食完飯見仲有時間我地去左一間Bar飲野+睇波﹗


玩sic鐘﹗好搞笑lor﹗學識左點打牌食糊﹗


我勁食lor﹗


<投名狀>>


好好睇﹗講真﹗2小時完全唔悶﹗


有頭有尾﹗


但佢係會令人無野講既戲﹗


3個主角都做得好好﹗


女人 + 權力 永遠都比情義來得重要﹗


陳可申原本係拍文戲既﹗但估唔到武打片都可以拍到咁靚﹗


原來一個掂既導演會令到套戲咁掂﹗


返到屋企都3點幾喇﹗


不過Justin成7點先返去﹗


佢比我更需要你﹗


好充實既一日﹗


沒有留言:

張貼留言