2007年12月7日 星期五

Service Operation Management

尋日請左一日假終於都完成左個功課喇﹗


其實都唔係寫得幾好﹗不過可以完成就得喇﹗


一邊做野一邊讀書其實都真係幾辛苦﹗


不過無計喇﹗唔想再依賴住媽咪爸爸﹗


Present既時候我準備得唔好﹗


講到一舊舊咁﹗


ai~~~不過好彩miss都有話我地個茶樓既Poster (或者應該話係勞作﹗)


我地既似幼稚園習作,有一組真係講得又好﹗整得又靚﹗


不過夠喇﹗可以休息下喇﹗


點解錢同我地想既野咁有衝突既??


如果可以唔理自己有無錢就好喇﹗


又交學費喇﹗計到最慳最多都係得1萬﹗又差幾千﹗


最衰個facial啦﹗不過整左我都無後悔geii~~~


因為真係好左好多﹗


又要做慳妹喇﹗


岩岩仲買左2件新衫﹗


俾我快d讀完啦﹗我要過返正常既生活﹗


一月justin仲請左假想去台灣旅行﹗我諗唔得喇﹗


去近d澳門 + 珠海都ok呀﹗


沒有留言:

張貼留言