2007年12月5日 星期三

功課

其實星期六玩完之後就要努力做功課喇﹗


原本諗住星期日做一日﹗


點知自己大頭蝦無帶note返屋企,留左響公司﹗


夜晚去左Helen教會羅佢本書影印﹗


因為想寫一個易dmodel


來回 +影印﹗我浪費太多時間喇﹗


返到去都無咩做過就訓左lu


星期一


放左工留響公司做功課,因為等Justin放工,之後陪佢睇醫生﹗


蛇哥俾左個海洋公園既公仔俾我﹗佢係咪知我去左海洋公園呢???


星期二


放左工去牛頭角搵左Justin一陣﹗


因為想叉一叉電﹗


之後就去Helen教會整埋個Group Present


無錯星期四要交果個report同埋做個present


努力3個鐘之後既成果﹗


當問返Helen個朋友﹗佢知唔知我地想整咩﹗佢一答就答中喇﹗


開心到我地4個一齊叫左出黎﹗好開心﹗


Work as a group^ ^


痴﹗


重覆去犯錯﹗


沒有留言:

張貼留言