2007年12月16日 星期日

命運

有時候命運弄人﹗


你越想得到既野就越得不到﹗


有時候人會處於低潮﹗但過左就會變好﹗


可能低潮時間會比較長,但係一定會過﹗


其實有好多時候人都可以選擇開心定唔開心﹗


我知道受人控制既感覺好差﹗


但只係因為你care佢而受佢控制﹗


如果一個人都care你佢唔會咁對你﹗


對住一個唔care你既人,點解要因為佢而唔開心﹗


因為佢而自我傷害﹗


一定會有人care你,請你不要讓那些人擔心﹗


就算同左Justin一齊之後我仍努力維繫自己同朋友既關係﹗


我仍然努力尋找自己﹗


尋找自己既興趣﹗


尋找一份合適既工作


因為我知道我唔可以將Justin當成係我既一切﹗


你都要有自己既工作、興趣、朋友........


人始於都係要為自己而活﹗


至於工作,因為而家仲係年尾,大家都等埋個雙糧才轉工﹗


等多一個多月就會好轉﹗


Enjoy而家既假期啦﹗


我明有好多野都係講易做難﹗但我只想你唔好咁唔開心﹗


因為人唔係要唔開心才來到呢個世界﹗


如果當日Justin都咁對我,我可唔可以好似而家咁幸福????


無人會知


沒有留言:

張貼留言