2007年12月29日 星期六

失落的Friday

星期五原本係Happy Friday,可惜..............


放工等Jusin黎湊我﹗


原本話去食芝士火鍋,不過佢塊面生野,我個肚唔舒服於是都係改食第2樣喇﹗


之前果晚佢好唔開心﹗不過我唔識安慰佢呀......


我未聽過你講粗口(當然唔係鬧我啦﹗)


放鬆d啦﹗過一排就無事ga la﹗﹗


有好多人都關心你,可能你唔鍾意佢既關心方式,但大家都係關心你ga﹗


我地過左去銅鑼灣食上海野﹗


都幾好味呀﹗不過好多人有d迫﹗好彩我地2個自成一角


之後就去睇我地下個月去澳門同珠海既野﹗


因為好多旅行社都關左門,我地問左中旅,星晨﹗


>< 原來我地去果幾日(12-14) 響威尼斯人有個珠寶展﹗


搞到d房貴哂﹗


而家真係要諗下可以點喇﹗


如果澳門太貴可能2晚都住珠海,但一來一回好浪費時間﹗


唔知點好﹗


唔知點解尋日心情很差﹗


知道你為我改左好多野,做左好多野﹗Thx~~~~


對唔住呀﹗我好快就會無事ga la﹗


希望我地個trip會開開心心﹗


我愛你﹗


Miss last year's trip to macau with Shirley, Sammi & Sophia



皇家金堡酒店



大山巴


沒有留言:

張貼留言