2007年12月24日 星期一

很快樂的星期日

星期日一起身野都未食就過左去海怡半島搵Eugene & Justin


好掛住Justin><


食左野就去左Eugene屋企﹗


幫佢整禮物俾一個人﹗


佢好有心思﹗諗左好多野﹗


可惜手工唔得要請槍wo~~~~



包禮物、整心心、寫作、裝飾………..


我真係覺得包得好靚﹗



ps: 呢張相係justin響英國踢波既相﹗唔知你認唔認到邊個係佢呢???


搞左好耐搞到食飯都遲到﹗


之後就去左九龍灣搵Sammi同蘇菲﹗


可惜Irene唔舒服無黎到﹗


估唔到會遲左10個字lor


最衰自己唔識路又亂落車啦﹗



之後影左d 3眼仔既相就過去Mega Box 打邊爐﹗



3個人叫左差唔多30碟野食﹗


最愛 帶子、墨丸、芝士腸、金姑、貢丸、肥牛(食左2ja,因為唔敢食咁多)


地方OK﹗服務都幾好(因為之前睇過openriceMK果間係好迫同服務好差﹗)


不過野飲要另計,連配料都要另計就小家左D


飽到呀﹗



點解有個路人甲攝鏡阻住我同蘇菲ga????



之後響Mega Box勁影勁行勁笑 so happy~~~~


我很快樂﹗真ga﹗而家既我係咁多年黎最開心最快樂ga


希望我身邊所有人都快樂﹗^ ^


1 則留言: