2007年12月15日 星期六

TOSS 5D 2002

又係Happy Friday 又係同中學同學gathering既日子


心情好興奮﹗


因為有d同學仔都差唔多5年無見喇﹗


玩左認識大家既遊戲之後就食野喇﹗



唔講唔知我地有24人出席﹗間房其實有d迫............



食完野分左組玩大電視﹗


hahahahaha~~~~笑到我呀﹗唔係包尾就得喇﹗


我地4個﹗可惜唔齊人呀﹗



立體心﹗好有創意呀﹗^ ^



eva wong, shermin lam(原來係cherry lam) zoe ngai, rene, bear, fanny



更加大班人......(次次都係同緊一二個人影之後就會有一大班人一齊影)



好大油煙既cafe...可惜上面唔係抽油煙機﹗



來一張大合照


好開心既gathering﹗


其實有好多時候,人大左就會覺得同中小學既朋友最真最純﹗


雖然我唔係同好多個fd﹗不過大家得閒見下﹗撞到傾2句都感覺幾得意﹗^ ^


有人就快結婚,有人做緊野,有人仲讀緊書﹗(當然都有人係好似我咁又讀書又做野啦﹗)


之後我地去左滿記食糖水﹗


So Happy So Full﹗


Irene、蘇菲、Sammi仲第一次見到Justin﹗


沒有留言:

張貼留言