2007年12月22日 星期六

二年多後的第一次重遇芷慧

二年多,我倆也沒太大變化﹗


二年多,我倆有太多事要分享﹗


原來感覺一直都沒有變﹗


其實正等著你的時候的確有小小緊張﹗


但我發現你仍然搞笑


你那肩膀仍然好薄﹗


仍然係那個我愛依住的肩膀﹗


你仍然是那個你﹗


只是斯文了小小﹗


心放下了﹗


大家由讀書到工作﹗


實在有太多野要講﹗


可惜只有一小時的午餐時間﹗


好開心你話我靚左….超低能


下次再聚﹗^ ^


因為Christmas就快到﹗放左工就陪Eugene睇禮物﹗


Justin份禮物我一早已經諗好﹗仲叫人響日本買返黎﹗


估唔到Eugene會諗咁多野﹗


我估中左Justin送咩俾我﹗><


沒有留言:

張貼留言