2007年12月13日 星期四

Hair Cut

經過一日忙碌的工作,終於都可以見到Justin喇﹗


其實真係有好多野發生﹗


Circular(漏左整個index,已經唔係第一次喇﹗醒小小啦)


Duty Roster 俾哂Directors先知個年份錯左


Manager都忍唔住講左句: “ 下次都係小心d喇﹗


佢睇左10幾次,更高級又睇過﹗


咁都出錯﹗


我又真係好唔小心既﹗><


已經好努力ga la


我地響油塘等埋一齊之後去左寶林﹗


因為Justin既髮型師響咁遠﹗


好得意呀﹗勁快就剪完﹗



由長變返短lu~~~~


買左野整西米撈﹗星期五一齊整好開心﹗


點解寶林同我上一次去唔同左既﹗


明明記得個商場又大又靚﹗


不過up dup 商場d野都幾平﹗


纏住唔放﹗


我太任性喇﹗


木瓜面,吸塵機鼻襯唔襯蘿蔔面,大鼻嫁????


唔想日日都一個人食呀﹗


不過我明白既﹗﹗


你都好慘ga la﹗﹗><


置富MIX黃大仙……….唔知咁mix靚唔靚呢???


沒有留言:

張貼留言