2007年12月26日 星期三

Christmas

Justin係一個成日都出人意表既人


估唔到我地2個既Christmas去左元朗﹗


原本好早起左身不過hae hae3點先出門口


去到元朗差唔多5點﹗



原本想去南生圍,不過行到6點就已經開始夜喇﹗


Justin:”我地去左南生圍(邊皮)”


><



我地有我地2個人既一棵聖誕樹




路人甲????


之後返返新元朗中心,食田中壽司﹗


叫到20號而我地係80號﹗不過唔緊要可以行下﹗


叫左一個海鮮鍋、三文魚、其他果d唔記得叫咩名﹗


味係幾好gei﹗不過飯太大件,根本食幾件就好飽喇﹗


亦可能期望太高﹗


任性俾人喝….><


12次撒嬌,34次任性



之後去左B仔涼粉食涼粉


叫左個雜果涼粉


如果真係食B仔涼粉我諗我地2個人會飽死﹗



響屋企樓下既無聊自拍﹗



Handmade Card、寫滿哂既愛的2008 Diary、好摸精髓聖誕老人仲有一大袋…..


哈哈﹗因為我份禮物仲響日本,所以要等到下星期先送到Lu~~~


沒有留言:

張貼留言