2007年12月21日 星期五

與阿風Shopping

原本約左女朋友,但因為想返屋企食而改左第2日﹗


因為媽咪返黎一個星期但我差唔多日日都唔響屋企食﹗


點知差唔多放工﹗阿風又話想同我去買野﹗


於是我提議去左我屋企食野之後先出去﹗


我、媽咪、細佬、阿風笑下笑下食左一餐飯﹗


之後過左去MK


我買左一對Boot、一件衫、一頂帽﹗


因為我那個短到露尾既陰﹗


唔想Christmasd相好Ugly


頂帽都幾靚﹗不過貴左小小﹗


行左2個幾鐘就返去喇﹗已經支力到不行了﹗


我那個短陰跟你那個齊的絮


一月會去澳門﹗因為Justin放假﹗


唔記得講返﹗我抽獎中左個雙人海港城一間餐廳既Tea Buffet


不過星期一至四先用得﹗


我除左Public Holiday同星期六日就無假ga wo


唔係要我請假去食呀???????


咁一係去完旅行果日早d返黎食﹗^ ^


其實成日都係Justin放假我地就去旅行﹗


但我發現咁樣係好唔抵﹗


因為我要扣人工﹗


不過無理由叫佢Public Holiday先去﹗


因為貴好多﹗一個人貴好過2個人貴gei


Miss me ^ ^ 傻佬﹗


沒有留言:

張貼留言