2007年12月2日 星期日

第一次Ocean Park

訓到晏晝先起身﹗整埋野食就出門口喇﹗


幾個字時間已經黎到我們的第一次海洋公園﹗



時間大概下午4:30﹗天氣晴﹗


因為渣打包左海洋公園夜場所以我地黎左玩﹗


第一站熊貓館因為7點佢地就會收起盈盈樂樂﹗



話哂佢地黎左咁耐都無探過佢地﹗耐都要排ga la


(排左大概半個鐘﹗見左大概2分鐘,因為佢地2個都訓左覺覺lu)


而安安佳佳更加係返左入去入面訓lu


見後面個波波咁得意﹗我之前果次黎都無ga


一邊玩NDS一邊排﹗又玩下﹗



要升上去喇﹗其實我都幾驚ga﹗又有d 風﹗><


由上面望落黎都幾靚﹗


唔知點解個3D影院無左﹗不過佢真係做緊好多工程﹗好期待新面貌呀﹗



過去上既上面玩喇﹗我話我地好似響昂平360 咁﹗^ ^


去左個Ocean Park Tower﹗睇下風景﹗



好似浮木既海獅﹗令到一個太太拍住舊石問 咁果個係咪海獅呀??”


笑到我呀……..


食左小小野﹗撞到Kody﹗仲有Justin既同事﹗


Justin話如果有人眼定定咁望住我就係佢d同事wo



好得意呀﹗好似BB仔﹗


鯊魚館 à 海洋館永遠都係我既最愛﹗


 



食緊野既海星


 



 



同你一樣樣﹗^ ^


而家仲多左個水母館



Justin好努力咁要羸一個Tamama俾我﹗不過已經好叻喇﹗


只係差小小ja﹗不過已經好開心lu~~~


 



摩天輪﹗(我手上既係獎品)


水母姿態真係好靚呀﹗



不停影影影﹗識得用鏡做到更大既效果﹗^ ^



Justin既最愛﹗好似著住婚紗咁^ ^


大大小小,不同形態﹗


最後玩左滑浪飛船﹗個身濕哂﹗


不過係因為Justin用佢件外套遮住如果唔係後果…..



佢迫我要整個咁既頭﹗成個阿童目咁﹗hahahahahahahhaha~~~~


真係好開心呀﹗


同我一齊去咩地方都好開心 ^ ^


沒有留言:

張貼留言