2009年3月28日 星期六

沙巴2009 Day 1


8點幾就出門口喇,不過最後都趕唔到班船~~ 好彩下一班都係遲3個字jei~


唔係講笑,而家睇返我覺得果時好白.......



Macau airport等緊入Gate~~真係好細呀﹗﹗



入左Gate之後仲細.......

我地仲買左一支HKD$20既水,好唔reasonable呀~~



第一次住呢種機,好得意成架都同一種坐位~~

Justin覺得呢個空姐好靚.....

估唔到去斗湖又見到佢....



到喇~~

有人心情好似好好咁wo~~



我Book左 Perfect Holiday的local tour 同酒店佢地包哂我4程酒店機場接送~~


上車lu~~成日都係坐呢隻車ga~~

沙巴d 巴士都係咁上下size ga ja~~你見d 人無la la迫埋去一架車度就係上巴士~~



第一間酒店Le Meridien


酒店房入面都幾大ga~~



toilet都大....不過可能佢係尾房我唔係好鍾意~~



間房對海,下面就係市中心

呢個Philipine Market,星期一一早就唔見哂d遮,可能only weekend先有掛.....



酒店對面就係最出名睇日落既waterfront....

不過真係好臭~~我地頂唔住所以去左第2度食野~~


如果唔臭個環境又真係幾好ga~~



因為食左個早餐之後就無食野喇﹗

好肚餓之下我地食左酒店對面的 Fratini"s 意大利野﹗

Justin勁後悔無堅持去食海鮮wo~~



海鮮湯

真係勁多海鮮ga....



Cheese Bread



超濃磨姑湯



個Pizza勁大個,我地都食唔哂~~

好得意佢2邊都唔同味唔同料ga~~



比香港新界商場還要差的....

市中心...=.=



響Juicy Up買左一杯Pineapple Twist.....

其實苦ga~~不過又幾得意~~之後我地仲Encore左一次Pineapple Twist tim呀~~



知道雪條出名,但又唔知咩牌子好...

我地就是但響超市買左2條

mine: 芋頭味 Justin's: 粟米味

芋頭味正常好多~~



原來呢個就係最大既Centre Point...

Disappoint......



行左一陣Justin話要去Philipine Market行下...

見到燒雞亦又食



真係估佢唔到野飲居然會放d通粉呀、意粉呀~~



睇到都嚇死.....入面有花生ga.....

我都飲左~~唔識形容係咩味~~



Justin身後就係全沙巴最大的Disco.....

不過我地無去呀~~因為聽日一早要去神山

我一入酒店就整損左隻手,到而家都仲痛~~


3 則留言:

  1. 點解你地係澳門上機既, 係咪係澳門上平d?
    間酒店都ok大喎~~
    [版主回覆04/09/2009 10:53:00]平呀~~~air asia 千幾蚊一個人,如果馬航 / KA 要成3千幾一個人ga~~真係平左好多~~~
    沙巴d hotel都好大ga~~不過當然係resort果間最正啦﹗

    回覆刪除
  2. 我在7月都去沙巴玩呀! 我買到馬航1582 (包tax)的機票, 好抵呀!
    係呀! 你地咁多日洗左幾多錢呀?
    [版主回覆04/16/2009 10:10:00]而家馬航都做promotion呀~~~不過岩岩去完我想等一排先~~~
    我地total 應該用左二萬左右for 2

    回覆刪除