2009年3月31日 星期二

沙巴2009 - Gayana Eco Resort 2


第2朝我地未夠8點就起身喇~~

Yeah~~又係好好天



我地就係望住呢個view食早餐~~



炒飯﹗好味~~



奄列~~



一食完我地就去玩浮潛喇~~~

一大堆海膽.....



紫色好sharp呀~~



同埋好多魚魚...佢地都幾大條ga wo~~



同埋好餵食呀~~



呢個係我黎ga~~

睇住咁多魚響面前真係好難忘.....



wahahahahahha~~我影得Justin好差tim~~



好鍾意呢張呀~~



我地潛左差唔多2個鐘呀~~

11點又去玩獨木舟



好Enjoy wo~~



我地娃到房門口park左條船響門口,諗住執下野先~~

點知執到過哂鐘,要叫人黎駛返架船返去.....

呢張相真係好好笑....我勁鍾意佢個O咀~~



1點就CHECK OUT喇.....返到去碼頭都係10分鐘左右



之後同埋Yoyo & Meimei 去左食Secret Receipt...

真係好好味呀...又勁多款.......

(其實沙巴d野都好集中,我覺得唔洗搭的士,同埋d的士司機態度好差,的士又勁臭﹗)



My Favourite - New York Cheese....



呢d響路邊見到ga~~好似我地d痴飯~~

不過真係無咩信心試......



之後去左食佑記肉骨茶

Order左菜、豬腸、粉腸、肉丸、排骨

d藥材味真係好濃...我就一般鍾意喇~~



8點上機去斗湖喇~~~唔洗一個鐘就落機喇......



我地就係坐呢架車坐左一個鐘用極高速去到仙本娜~~

極臭﹗

仙本娜個agent叫 Scuba Junkie ,平時send email都要成2日先覆,點知去到原來佢地無幫我地Book酒店,唉.....好彩仲 有房,不過之後果2晚我地要轉去superior room,貴左小小,不過Justin好似滿意左,咁都抵返~~~


5 則留言:

  1. 我想問你係咪買o左可以o係水底用o既 camera? or borrow a water-proof case from Gayana?

    回覆刪除
  2. 我買左個waterproof 既case...其實浮潛買個waterproof case就ok~~上網bid好似2xx一個ja~~又影到好多次﹗記得每次落水之前test下佢就ok ga la~~你係3xxx for 一晚呀???我果時2xxx....貴左咁多......=.=

    回覆刪除
  3. Hi 草妹 , do you know if Gayana has any waterproof camera or case to rent?

    回覆刪除
  4. 因為我自己有所以我無特別問呀~~我覺得自備會穩陣d.....

    回覆刪除
  5. 我想問 Gayana Eco Resort  有冇私人泳池 ?
    [版主回覆03/09/2010 17:00:00]有ar~~~Gayana 1 有影到個swimming pool ga~~連住個海好靚~~~

    回覆刪除