2009年3月26日 星期四

一百萬零一夜 (Slumdog Millionaire)

Yahoo! 電影
 


丹尼保爾 - 這個名字值得我記低~~


Yahoo! 電影
 


可能印度的小朋友真是如此生活~


雖然生活在"地獄" 但他們都很努力,很努力...........


小小事都可以好開心....


但偏偏我們擁有如此的多,但快樂就好像離得很遠~~


是因為我們追求太多???


物資可能從來都唔重要﹗﹗是因為我們的心.........


Yahoo! 電影
 


it is written. It's Destiny


希望你都相信命中注定~~


十幾二十年努力都是要找回Lakita,Live for Love~~


Yahoo! 電影
 


可以簡簡單單就已經很好了~~


不要想太多可以嗎??????


不需要做太多,只要好好Enjoy就好了~~


記住拍拖只為自己開心,令對方開心.....


留下力氣,不要角力.....好好去愛吧~~~~


always stand by ur side


2 則留言:

  1. 依套我都睇左, 好好睇
    但我比較like 睇禮儀師之奏鳴曲...好好睇呢!

    回覆刪除
  2. 禮儀師之奏鳴曲我都聽人講好好睇~~不過我男朋友唔鍾意日本戲,等我返黎睇下有無機會睇先~~~

    回覆刪除