2009年3月23日 星期一

新高麗韓式燒烤

星期日陪Justin執完屋企野之後就同埋Eugene,3人行去督波加食韓式燒烤



我笑到無眼咁既..............><


有好多款野食,好多都好好味..........



最愛韓式粉絲


Justin最愛魚仔.......



仲有酸瓜 (仲脆ga~超好味﹗﹗)



其實都仲有10幾款前菜...........



雞翼同羊扒勁好味,仲有雞軟骨~~



偷影我地出去羅野食~~



我都影下先~~


我影得好好多.........



有幾多款???自己數下啦﹗我都唔知呀~~


只係知食到好飽ja~~



燒得好開心咁wo~~~


沒有留言:

張貼留言