2009年3月30日 星期一

沙巴2009 - Gayana Eco Resort


呢日係我地成個trip訓得最晏的一日

9點先起身,食左大概一個鐘早餐就上房羅埋d 野check out喇~~

(Justin羅左d面包一陣入resort餵魚~~)

酒店房個view真係唔錯ga~~

(不過夜晚發生左一段小插曲,當我響washroom既時候,突然所有燈都熄左,Justin就響床上面﹗我勁驚,因為伸手不見5指,我猛叫Justin,好彩最後佢都搵到支電筒﹗原來酒店要維修電源停電2個鐘,雖然佢放左memo響台面,不過我地2個都無人睇到﹗真係嚇死.....)



約左架車12:00響昧雅度Pick up我地﹗

11:00過到去,行左一陣﹗原來有間好大既美麗華Supermarket響附近ga. ..雖然都係無咩野賣......


出名的昧雅海南雞飯....

我地仲叫左柑仔冰同埋拉茶



個飯都ok,不過埋單 RM 9.5 黎試下都OK呀~~~



去到碼頭喇~~~

其實Gayana resort好近個碼頭,收我地 RM 45 一個人貴左小小wo~~



個天藍到呀......



Gayana Wellcomes u~~



仲有Wellcome Drink同埋凍毛巾俾你抺手.......

當然啦﹗要成 HKD24xx 一晚ga wo~~



上左去參觀一下spa 房,可惜唔夠時間做spa......

下次真係好要好好考慮係咪真係咩都要玩哂﹗放假應該好好relax先岩........ ..



呢張相係咪好熟呢~~~

同我上次post出黎果張係一樣ga~~好靚......



酒店房都幾大~~



個washroom俾我想像中好好多.....

d人成日都話住island resort會無淡水沖涼,好彩呢d係淡水......



張床隔離就係露台

我地當然第一時間出去睇下我地果個direct access to the sea係點啦﹗



露台出小小就係海~~



Justin要餵魚喇~~

不過d魚好蠢ga..都唔知面包係好味~~



第一時間落水玩下先.....

不過2個人都流哂血,可能因為d木括到......好彩無咩事~~但真係好正~~



之後我地去左Eco Centre



有好多野睇ga......仲可以掂下d starfish~~


你睇Justin幾開心~~



同我好襯wo~~

其實d starfish好硬ga~~



仲有海龜......因為相機可以放落水,所以影到佢地好得意~~



不過原來佢地過左5點就唔會借d浮潛工具同埋其他野出去﹗我地又miss左一個玩既機會 啦﹗

咁唯有去泳池玩下水啦﹗


呢度真係好靚~~~

仲俾我地撞返一齊搭車既YOYO 同Mei Mei~~



返房沖個涼就食野喇~~


$110 RM 有5個main course 但碟碟都細到咩咁.....

一個人要食10碟先得﹗

沙律蝦...



估唔到仲有野豬睇~~wahahahahaha~~



雖然貴,不過都真係幾好味gei~~

同埋響呢個環境﹗

魚...


之後同Mei Mei佢地一齊餵下魚,睇下星星

個天真係好靚~~~



我地2個入房又響露台睇星~~

扮有流星~~浪漫到暈......


3 則留言:

  1. Hello, 我都 book o左 Ocean Villa x 2 nights, 七月中去,但就要 $3xxx/ night, 好貴呀~

    回覆刪除
  2. 我想問一下, 你係邊度book, 可以咁平?
    因為我10月初會去, but 要$3k 呀, 同埋你知唔知ocean villa 即係佢地既bakau 定bayu 呀?
    thx!

    回覆刪除
  3. 我想問咩係bakau 同 bayu ????我係through 馬拉agent book gei~~$1200 RM一晚﹗你可以去我之前果幾篇BLOG度搵返佢個Contact。我果時間房只係叫做ocean villa (direct access to the sea),我問得好清楚ga~~一定要係一開門就跳到落水果d房~~~

    回覆刪除