2009年3月21日 星期六

平凡但滿足的Happy Friday

Happy Friday 原本出去食Dinner 既....


不過難得一日屋企得返我地2個,當然係返屋企2個人煮飯仔好啦﹗


Carmen幫我地整左一大碟意粉...(呢樣野係唯一一樣佢整得好味gei~~)


不過Uncle係唔食西餐ga, 所以平時Carmen係無煮ga~~



個樣已經好吸引呀~~


味道 - 正.....好食過出面好多餐廳ga~~


我地返屋企之前仲去左銅鑼灣行街...


又買左一個Awfully Chocolate~~


今次試左Rum & Cherry~~



個個個樣都一樣ga, 係唔同味.........


佢d Cherry太大粒喇~我地都係鍾意all chocolate多d~~


同埋又平d~~


不過其實一個cake 要$200 我都覺得幾貴~~



仲整左個湯同Garlic bread~~


正呀﹗


不過最正當然係痴住Justin啦﹗


沒有留言:

張貼留言