2009年3月5日 星期四

沙巴酒店

今次個trip都可能有9日咁長~~


我地好想stay響一間位於夢幻島上既一個resort



呢種房應該就係Bayu Villa (seaview with balcony direct access to the sea)


一出門口就係個海.......


24小時任餵魚魚,仲有個日落呀~~


雖然hkd$1300一個人一晚係貴左d~~不過真係好令人期待呀...



連個泳池都係連住個海..........



一排水上屋~~wa~~我暈喇~~



另一間叫Shangri la Rasa ria因為搵唔到d房既相...唯有sell下佢個私人海灘啦﹗


都係響度睇下日落我就滿足ga la~~



另一間Shangrila 叫Tanjung Aru.....D房好似都ok~~


不過岩岩睇到有人話Le Meridien 既房仲好過佢~


不過佢近city都唔算平ga~~



呢間Le Meridien 我個agent話都幾新..因為我地有幾日都會出左去玩...


所以要住平d~~



一晚Gayana既價錢可以住到4晚呢間酒店喇........><


不過無得比ga wo~~



另一間都係諗住玩既時候住既叫Hyatt Regency Kota Kinabalu~~


雖然舊舊地,不過佢算係5星得黎最平ga la~~


以上酒店都係5星~~我真係好期待呀~~



呢間叫Imperial Hotel位置都係市中心...


不過佢3星ga ja~~~如果真係近機場又唔怕住wo~~因為第9日一早就要搭飛機返黎~~



200RM一晚都叫做係咁啦﹗


一晚Gayana住到6晚.............要玩得舒服同玩得平~~


Justin個同事去7日仲要飛去斗湖(內陸機係好平),成個package都係 HKD$1800.....


原來可以玩得咁抵ga~~


我地都要平d平d~~


11 則留言:

  1. 睇落好似好正, 好relax 喎!

    我覺得呢間靚d

     

    回覆刪除
  2. 第一間雖然好貴~~不過一定要住因為望到已經好relax~~好正~~
    wahhahhaha~~第2間就唔住喇~~因為要去斗湖都住唔到咁多hotel~~

    回覆刪除
  3. Hi, 草妹  :
    Gayana Resort 真係好好好好靚, 這間你也是通過 agent 訂房嗎? 另外想問這種水上屋好似幾種類型的房間, 其實有什麼分別 ? 你們住的 $2600 又是什麼類型的房啊?
    [版主回覆04/17/2009 10:00:00]係呀...都係經agent......水上屋好似有3類 睇下你個view係對咩,Ocean Villa對海最貴、好似仲有對山......房入面應該都差唔多....

    回覆刪除
  4. Hi 草妹 , 你好呀, 我想問下你一行7日住埋Gayana 都係$1800? 唔明? 因我都想plan 住 Gayana 呀, 你經咩book ga? ageny? 可唔可以給個ageny contact point 我呀?希望得到你的回覆啦 !! tks ....anna 

    回覆刪除
  5. Hi Anna, $1800 係Justin個同事既package~佢機票$1000, (air asia) 每晚酒店都係$hkd 200 per room左右所以去7日都係$1800,不過果d酒店當然唔會係靚啦!! Gayana Ocean Villa 一晚都要RM 1200 即HKD 2400 ga~~其他view會平d,你可以問返我個agent 佢個email 係 veron@perfectholidaysborneo.com 希望幫到你啦﹗

    回覆刪除
  6. 好多謝你的info 呀, 你還可以給我你ageny的info 我嗎? 等我可以聯絡他們. many thanks  anna

    回覆刪除
  7. veron@perfectholidaysborneo.com

    回覆刪除







  8. 草莓,多謝你d info 呀,但我想問下我個package係include個池畔dinner in Gayana,你知唔知係咪只得 一個地方食dinner in gayana resort? 有無其他地方可以食家? Urgent, THANKS
     






     

    回覆刪除
  9. 草莓, 多謝你的INFO呀, 但我想問下係 GAYANA 還有無其他地方食野? 除了係池畔個到食 DINNER? 謝謝 !!

    回覆刪除
  10. Gayana入面得2間餐廳(1間食海鮮、一間食西式﹗)仲有1間飲野既地方。海鮮果間無食,不過都覺得應該係貴﹗雖然我食左果間都貴﹗其他update既information你都係send email問我個agent啦﹗唔知點解次次打完個email都變左白色....=.=

    回覆刪除
  11. 渡蜜月真係可以試下住d resort~~
    我間agent叫 perfect holiday 佢地個email 係 veron@perfectholidaysborneo.com

    回覆刪除