2009年3月22日 星期日

第3次睇比賽

星期六Justin有比賽~~


於是佢就同我一齊出門口喇......


佢話陪我行陣街之後再返我屋企食飯.....


佢話:" 我地一陣返媽咪度食飯!!"


媽咪



華仁盃


個場都ok ga~~有花.....


10號咪Justin lor~~



俾佢發現左我偷拍佢tim~~



大腳砍個Coner波.........個波飛走左喇~~唔係地下果個呀~~



我追~~



佢仲好叻咁入左一球...可惜對方入左3球~~


雖然輸左不過我都係覺得你好叻呀~~


(不過我俾好多蚊針到成隻腳腫左﹗﹗)


之後佢陪我行左一陣街,買左件新泳衣, 新泳褲一人一條


之後就返屋企倀飯lu~~


我真係好幸福~~


1 則留言:

  1. 我都成日睇男朋友打波~ 不過佢冇比賽! 我見到佢€打波都覺得自己1杜2!^^

    回覆刪除