2009年3月19日 星期四

同Sammi行街~~

我最鍾意就係同Sammi行街~~


wahahhaha~~因為我地2個都可以行旺中、King華、潮特、如果發現旺中有一樣款又平d會行返過去既人


同女仔行始終岩 Feel d.........


無錯同埋我地2個都係差唔多口味~~


Sushi人.....



我仲第一次食A5和牛壽司


我唔食牛ga...不過貪玩試下啦﹗


不過佢太大陣Onion味,搞到都食唔到d牛肉味......


因為要去沙巴,我想買一件新泳衣~~


唉~~而家仲有鋪頭賣緊羽yung,但好少有泳衣lor~~


最後雖然都買左d野


(係我一路都想買ga la~~不過我知Justin未必鍾意)


Thanks sammi唔舒服都陪我行呀~~


快d快d快d visit我啦﹗ 好擔心......


1 則留言: