2009年3月27日 星期五

第一次感覺自己原來咁重要~~

呢個星期六我就會出發去沙巴喇~~


一去就是九日,咁公司我就請左5日假gei~~


Justin就放17日,連埋復活節~~


前2日收到3個人既resume fax, 都正常因為我阿head想搵人代我果幾日........


尋日就有2個女仔黎interview~~


做5日都要interview又真係誇左d wo~~


最搞笑係我阿head想2個人一齊見...


但佢一個就約2點半一個約3點


Winnie形容 "思緒比較混亂"


笑到我死~


最後我地請左3點果個,2點半果個呆等左9個字點知咩都無~~


真係so sorry~~


其實我都有一齊見既,真係3點果個好d既~~


我地即係就要briefing 果個星期要做d咩。


咁我唯有好尷尬咁請2點半果個走先~~


我都唔知點講好,總之好怪~~


希望我去旅行的那個星期一切都順順利利...


感覺自己好似會俾人炒咁呀~~


不過我都會玩得好開心,萬大事返黎先算......


而家我最怕曬黑ja.........


一支50度防水防汗防曬,每2小時補一次,希望ok啦﹗


為左d蚊我又買蚊怕水又買防蚊貼希望無事啦﹗


如果同一時間俾1200隻蚊咬到就會死ga la~~


野我就執好哂、心情都準備埋


聽日就出發喇~~


今次去Sun & Beach好似仲開心過去日本Shopping呀~~


可能岩岩黎完m,心情一直都悶悶不樂,Justin話我成日都黑口黑面﹗


不過你放心我去到沙巴就唔會ga 喇.......i promise


沒有留言:

張貼留言