2009年3月8日 星期日

給Justin的第一件溫暖牌(其實我忍左呢間冷鋪好耐﹗)

因為星期五Justin要開會,同埋星期六要返工,我媽咪又返左黎wo~~


所以Happy Friday都係陪下屋企人.....


媽咪返黎當然有好野食啦﹗


話說星期六我約左Justin 之前就一早出左門口,3點就到左冷鋪﹗


其實我仲有一邊夾未織好,同埋個領~~


target 開左條邊再響旺角織好佢,再叫佢開個領~~


我放低左件衫之後就行去電影中心(因為之前抽中左Preview ticket)


估唔到佢勁快,3-4個字就call back我喇....


咁我就行快d返去羅返件衫,織織織.....


之後5點倒就又返去叫佢開領~~


(因為我得一支針,所以要整完一度至可以開第2度﹗)


果個人同我講你個領點解織到咁ga???你織到咁我就是但幫你挑個領ga la~~


我答佢我係咁咁咁織既~~


佢好似聽唔明咁,無理到我....個樣係好似同我講都sai氣咁~~


喂~~大佬人地第一次織如果咩都識既我唔會黎叫你教啦﹗


之後我就去左一邊行街一邊等喇~~


行下又一個鐘行下又一個鐘~~


到7:30都仲未有人call我......


我就行返去King Wah睇下個進度,點知果個人唔響度,我諗住行下...點知撞到佢買野.......佢明知我等緊點解仲走黎走去~~


之後過左一陣我又過去冷鋪睇下,點知佢先岩岩開始~~


果下我真係好嬲....我等左2個鐘都未整~~


我知個領唔易整,我知有其他客﹗


但如果你整唔到係咪應該叫我第2日先黎整過呢???


說話單打,語氣好差不在話下.....


最後等到8點半終於都得喇~~


佢仲教得勁快我完全跟唔到....而我亦決定自己試下﹗


雖然最後都係失敗左~~我都係要再去學多次~~


不過我深信,織埋呢一件我以後唔會幫襯呢間野~~


如果你唔想幫我整,唔想教我可以出聲....


我咪去第2度lor~~~但唔係我買左冷之後叫你教就咁既態度ga~~


下次唔洗錢我都唔黎呀~~


自問係一個忍得既人,自問學野都快~~點解都整到我咁嬲~~


沒有留言:

張貼留言