2009年3月11日 星期三

女朋友仔+男朋友

好耐無見我個好好女朋友喇~~


今次我仲約埋Justin同Eugene~~


辛苦女朋友要由大埔過黎灣仔



估唔到我生日過左咁耐都仰有禮物呀~~


好開心~~


(不在乎物件個價值而在於女朋友仔心意~)



我地去左一間位於灣仔警署附近叫佳寧娜的潮式酒樓~~(掛住食~)


Justin話好多名人都黎食~~



我地叫左一個4人餐 + 半條烏頭魚~~


原來潮州烏頭魚係凍食ga~~d肉都幾好味,個汁就salty左小小


套餐頭盤揀左蝦。(黎左先記得女朋友唔食蝦............)


我真失敗~~



仲有一個海鲜羮,又係有蝦既~~


一個龍蝦e面~~我覺得呢個好味呀~~可惜太大冷氣吹到凍哂~~



男朋友最愛糖醋骨....



女朋友Order的蠔餅..都幾Juicy ga~~



Eugene order的芋泥香so鴨~~呢個我地個個都讚好味~~


雖然Justin同我女朋友仔係第一次見,不過佢地3個都好好傾~~


nice dinner, nice talk...


因為我有個好好女朋友同男朋友~~


開心


沒有留言:

張貼留言