2009年4月1日 星期三

沙巴2009 - Sibuan (Sun burn Island)


The Best Hotel in 仙本娜......



唔知點解要開住風扇~~


呢間係Standard room

第2晚我地轉左去Superior 都好小小~~



wa~~個toilet都真係有d...........



早餐地點~~

我地好遲起身,搞到食唔到早餐~~~

之後就知慘喇~~~



我地間agent既辦事處~~



一個鐘之後終於都到左Sibuan Island~~~

呢個island真係咩都無~~又細

不過d水好清~~



呢張相係我地潛完水影ga~~因為唔可以帶相機﹗話哂都第一次安全最緊要~~

我地著左成套裝備,就落水喇,練左一陣點抖氣同埋清眼罩入面d水就越落越深喇~~一個g uide帶一個人所以都ok 安全~~

我記得海底有連綿不斷既珊瑚,真係好多好大遍~~有好多好多種魚,唔知會唔會有一日我可 以分到佢地d 品種呢!!!??? 我記得潛2次都見到海龜,我仲見到龍蝦tim呀~~海底真係好靜,你只聽到自己的呼吸聲 ﹗今日潛到11米左右,但d 水都仲係好清~~能見度好高~~

可能我就係第一次落得太快,(我有同tutor講我耳仔有d痛ga~~)而我個眼罩又入 左水搞到我呼吸得唔好,所以耳仔塞左~~



原來潛一次都已經好支力ga 喇~~

所以我地決定潛2次,食飯前一次食完飯再潛~~

中間既空當就上島浮潛~~


呢度真係好靚~~

Sibuan is the most beautiful island~~

係個agent介紹我先知有呢個島,潛水真係一流~~



估唔到咁既地方都有人住~~



仲有好多細蚊仔,其實日日都響咁哂既地方佢地都唔算黑ga la~~



呢對鞋係我同Justin特登買黎去沙巴既~~

估唔到好多外國人都覺得我地對野好得意~~~



我地個agent話一點左右就會返黎呢個island食Lunch..咁我同Justi n就有差唔多個半鐘時間可以浮潛~~~



影相係睇唔出個效果ga~~不過都真係好清~~~



有媽潤腸外星人呀~~你都係快d返火星啦﹗地球唔岩你ga~~

肥美到呀~~~

我應該開始黑喇~~~



有一條魚魚好大條ga~~

可能第一次浮潛而我又唔記得帶救生衣,怕踩到d珊瑚所以都係響近岸玩下就算~~~



starfish~~



雖然唔多野睇不過我都好開心~~

(除左曬到黑哂之外~~)



可能個鏡頭有水呀~~不過真係好靚 (我唔識用第2d 宇去形容﹗)



我地12:45返去條船之前停既位置,但發現佢唔見左wo~~於是我地就周圍搵﹗﹗果一 下真係有d驚ga~~因為如果留響果度我地一定會曬死......

咁我地就行黎行去,d人又唔識英文wo~~直到2點條船終於返黎喇~~原來係去左pic k up返d 潛水既人﹗怪唔知得見到好遠有架船行黎行去,但又唔係駛返埋岸啦﹗



呢d就係我地食左3日既Lunch~~~

你諗下無食早餐Lunch又食d咁既野,好彩我地買左Chips,所以果3日既Lunc h都係蔣巾面、薯仔同Chips



因為我地勁擔心,又搵左好耐條船響邊,已經曬到傻.......當佢叫d人上個Beac h度食Lunch,我地2個點都留響條船度呀~~

食完飯又潛多次就返去仙本娜喇~~~



返酒店沖左涼之後就出去食野喇~~


我地個Guide介紹我地食Dragon Inn入面既sea food Restaurant~~



本身Justin好想食龍蝦刺身ga~~

不過無



我地Order左雞、鹿肉、樹仔菜、海鮮羮仲有蘇東(即係魷魚)

樹仔菜係馬來西亞特有ga~~其實今次我地都食左幾多馬來西亞特式菜~~

仙本娜係一個好落後既地方,可以話無野可以行同買~~所以都係早d返酒店吧啦﹗


2 則留言:

  1. 係呀! 我想問, 我唔係好識游水, 只係識浮同游幾下, 唔知可唔可以潛水呢?
    [版主回覆04/16/2009 10:06:00]其實我都唔識游水ga~~落到水底應該係無識游水果d人平衡咁好....不過都ok ga~~唔洗擔心

    回覆刪除
  2. 點解去潛水唔可以帶相機嘅???
    [版主回覆06/30/2010 12:31:00]其實係因為我同男朋友都係第一次潛水,教練可能怕危險叫我地唔好帶﹗

    回覆刪除