2009年4月25日 星期六

2nd Anniversary

呢個星期都過得好快,一晚去Justin屋企一晚返自己度!!!


星期二係我地Anniversary呀....


原來諗住食Buffet既,不過無Justin鍾意既黑森林。


最後食左台灣野!!


我咩都無準備,唔知點解呢排心情一直低落,根本上唔想行出街


野都唔想買,唔想諗,更何況我真係諗唔到買咩俾佢岩.....



但Justin就好好,一早買左個袋同埋寫左張Card俾我!!!!


其實生日、情人節、聖誕節........都有Card ga~~仲會寫好多野tim呀.....


感覺自己都有d衰ga 喇.....


果晚因為佢大聲同我講野,我黑面黑左成晚!!!


可能我真係唔夠可愛喇


明明講過唔要鬥氣,只係想開開心心。但點解會咁gei~~~


連我自己都唔知,不過而家已經無事喇.....好返好多﹗


可能有時我真係諗得太多喇....


點解我要理其他人jei~~


我開心,田開心咪ok lor~~


為左補返今年個Anniversary我要plan一個一日既好玩開心之旅俾佢﹗


下星期啦﹗下星期六俾個驚喜佢﹗


無論點,而家我地2個都仲一齊都仲係開心咁就夠喇......


多謝你對我咁好。


Love 田 as i alwaysssssssssssss


2 則留言: