2009年4月13日 星期一

一蚊雞


星期六踩唔到,當然星期日又想去啦﹗

就係呢間喇~~上次我地租都係$50一日,但我地3點幾先去到,佢居然話$120... ......頂..........我唔會俾錢呢d人賺ga......



呢個眼神咁特別gei~~~

大家可以留一留意我個手臂,真係黑到.....



返到黃大仙,媽咪佢地已經入左去客家好棧喇......



真係好抵gei~~



我話影相爸爸仲勁識做咁錫左媽咪一啖....

Justin話可以好似佢地咁都幾好wo~~

我話佢地鬧交果時佢見唔到jei~~



呢個係媽咪個fd......'



除左雞我地仲食左其他野.....



最緊要壽包﹗希望媽咪身體健康,開開心心咁就夠喇~~


而星期一就去左打牌...........都ok gei~~


Justin的17天假期 完.


3 則留言:

  1. 17天!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????

    回覆刪除
  2. ComingZOO全球服飾批發網 全球直送! 海外客戶可使用PAYPAL付款 ★2件起批★ 批發品牌時裝VIVI, naning9, VERO MODA, Ports,Only, Tsumori Chisato, POU DOU DOU, OLIVE des OLIVE, iiMK, ANNA SUI, a.v.v. 等.   www.ComingZOO.com 女裝生產線A (497) 女裝生產線B (318)

    回覆刪除
  3. 係呀..佢由3月28一直放到4月13.....真係好長.....

    回覆刪除