2009年4月17日 星期五

apm御泰坊

嘩..都好耐未試過4個人一齊出黎Gathering喇~~~

揀左近helen既apm...我應該都好耐無去過呢度喇....




我地揀左食御泰坊...因為新開未食過....個門口咁得意既.....

會唔會有人響呢度洗手呢?????



個環境都ok ga.........


好彩Emily有BEA信用Card....


我地有半價呀....

其實呢個set真係太多野食喇.......我地都食唔哂....><



岩岩上菜Helen就黎....good ^ ^

我最愛春卷....果個卷都好味,不過個salad就好Spicy......><



呢個蝦好好味....

令我諗起d老虎蝦....個汁都好正......

Prudence就咁"畢"黎食.....



烏頭魚....實在太大條喇.....我地只可以消滅一半.....



食食下有人走過黎祝福我地.....

好得意個video 錄到Prudnce勁留心聽書.....


首先佢會放d水落你對手,之後叫你拍上瞼.....

Luck就會黎ga la~~不過我地4個都好幸福啦﹗wahahahaha~~~



講真我都幾鍾意呢間餐廳...好味、服務又ok good~~



我地仲一人有一個花tim呀.....

不過最後我地無羅走呀....因為返左屋企都無咩用gei~~



個湯有粉絲ga...不過香草味太濃.....

我近排好鍾意食粉絲..好滑好好味.....



海南雞.....好有雞味.....

不過都係食唔哂呀.....



芒果炒飯,一人一碗

仲有甜品,多野食到呀.....



Emily岩岩去完沖繩,我地有手信 =]

不過我好白痴,趕唔切去雪櫃羅返d雪條...next time...一定唔會俾人食左gei~~



估唔估係咩呀!!!!!!!

我真係好鍾意呢份手信.....

呢個係好細好細既菠蘿仔,可以種ga~~之前同Justin養小葵子,今次可以種菠蘿, 真係勁正 =]

我又要寫一篇小菠蘿成長記喇.....好期待佢變大菠蘿呀......


到時就唔可以一啖食哂喇...wahahahahahaha......

種大左要同大家分享先......



甜品....都好味ga~~

成餐講得最多就係好味wo....



Helen洗唔洗咁白......



wahahahahah~~好多蛋....



呢隻好靚呀...



沒有留言:

張貼留言