2009年4月23日 星期四

What a Miracle!!!!

響沙巴我曾經在4月4日玩過激流!!!!


但因為要去睇塋火蟲而miss左買果隻DVD....


其實都真係好想買ga,因為果日無咩影相!!


某一日有個Blog友問我係咪4月4玩過激流!!!


一問之下發現原來大家係同一日......


呢個世界真係好細


所有野都係咁岩....


咁岩我打左篇blog,咁岩Andy Search到,而最岩係大家之前響同一日玩過激流....


我就厚面皮問下佢可唔可以俾一隻我???


點知佢又應承wo~~


呢一切都感覺好神奇呀.......


我地一次面都未見過。


而佢仲肯主動寄俾我!!!!


我識既3個Andy都唔錯幾好人呀.......


其實佢話俾一隻我既時候我已經好開心!!!


今日我收到喇......


真嫁!!!好多謝你呀!!!Andy~


沒有留言:

張貼留言