2009年4月2日 星期四

沙巴2009 - 馬達京島


呢個係我地agent個office~~

日日都七點幾黎到報到,同check下自己d野齊唔齊.....

有好多野要帶ga!!!!蛙鞋、mask、潛水衣~~

今日都好at least響酒店食左小小早餐先出發~~



呢個應該係水中心既一間resort,因為我地船上有人響上面住~~



馬達京真係好遠要差唔多個半鐘先到~~~



島上面都有resort ga~~

不過我地唔可以入去﹗唉~~等我仲expect可以去睇下果個大大按摩池tim~~

見過Dusty 果d相,其寅我都想住,不過因為我地聽日去馬布島佢地話馬布同馬達京太遠唔可以.... =.=



Mataking好得意ga~~有個Island仔連住佢ga~~中間有一條沙路,如果 水位低可以行過去﹗

而對面呢個Island係拍過< >ga....我可能睇過~~



可能尋日果個Sibuan 太細,島上都無咩睇....

對比返我真係鍾意Mataking多好多~~



嘩~型到呢~~

又準備落水喇~~



真有人會行過去ga~~

可惜我地無咁多時間呀~~浪漫 ^ ^



上面肥果個就係我地果日個tutor - Tom

不過唔明點解咁快就2個人用一個tutor~~

第一次落去都幾失望,時間又短,又睇唔到d咩wo~~(因為個current太大,佢一 個要control我地2個人個升降同埋要拉實我地,真係好難~~不過我同Justin 今次就全程都拖住,可能怕大家真係沖走左掛)

不過我潛完就流鼻血喇...><



當大家都休息緊等待第2次潛既時候,我地見到一隻大海龜呀~~


其實我真係以為佢訓左覺ga~~



原來佢已經..........


佢背脊上面仲有一條好深的傷痕......

我地真係要好好保護大自然,咁以後既人先可以睇到咁靚既景色ga~~



因為耳仔問題今日我都係潛2次就算喇~~~

我有諗過危險性ga,同埋我問哂個Tutor先落去......



呢度比尋日多野睇好多~~

不過都係技術問題d相影得好差~~~唉..........



浮潛都要拖住ga......

不過Justin話我成日見到d野得意就自己游開,有時仲一腳伸左落佢面度....so ri....無心ga~~



真的好美噢~~



2隻肥豬~~~



真係好鍾意呢度呀~~~



見唔見到一條條線呀???

Justin記得同我響Ocean Park見過呢d魚,好似叫劍魚定線魚......



真係魚黎ga~~



仲有好多好大條顏色好靚既魚~~



一點終於都食Lunch喇~~

又係尋日d蝦面,薯仔...........><

我地仲偷偷地去左人地resort個rtoilet,真係急死人喇~~




好鍾意呢張wo~~

因為潛水所以果幾日都曬到好黑~~無面目見人.......



又出發潛水喇~~~

今次係去馬達京附近的Turtle Playground~~

不過又係同一個問題,一個人睇唔哂2個人,我地潛得好淺ja~~第1日都有11米,今日 我估5米倒啦﹗



今次睇到既海龜比較活躍,我仲見到一隻由停響珊瑚上休息之後突然游開~~

唔好睇佢地勁遲鈍,不過佢地游得好快ga~~



終於都影到Makaking 同佢連住既Island仔喇~~~



好靚呀~~

差唔多6點先返到酒店~~



休息左一陣,真係餓到暈咁滯.........

我地揀左酒店隔離既一間中式海鮮......



終於都有海鮮食喇~~

蒸螳螂蝦 - 其實同瀨尿蝦有咩唔同呢???

Justin話佢個 "剛" 多d肉,而瀨尿蝦無...........=.=



蒸蟹~~

其實我覺得唔好味~~

不過呢餐好似都要RM 70......



因為耳仔未好返,我都幾擔心~~無咩胃口,之後Justin話怕我肚餓去左酒店樓下果度 買串燒......

點知可能我個耳仔塞左平衡好差,Justin已經叫左我小心,但當我由個梯級上面跳落黎果陣,我成個人仆低左................. 而我只聽到一句

妖........


果下我好唔開心呀,人地仆低仲要俾人妖,而Justin就話已經叫我小心,但我仍然可以仆,佢唔知講咩好wo~~佢係妖我仆底呢件事,唔係妖我﹗


不過我真係忍唔住喊左............


其實我而家諗返有d想笑~~


3 則留言:

  1. hi! 見到 d 相 , 真係好靚呀 ! 因為我七月都想去 , 所以想請問幾個問題 1. 馬達京島係唔係好遠 ga? 一家要搭內陸機去的 ma? 2. 你 book 左 local tour 佢就會全程 follow 你的嗎 ?3. Gayana Eco Resort 遠離沙巴市 ma? 謝謝 ~

    回覆刪除
  2. 1. 其實沙巴同仙本娜距離都幾遠,如果搭車要12個鐘!飛機就大概一個鐘,Mataking要響仙本娜搭個半鐘船ga.....
    2. 呢個agent都幾好,你有咩問題都可以打俾佢......
    3. Gayana 要響kk碼頭搭船,不過好近20分鐘都唔洗....^ ^

    回覆刪除
  3. 你好~  馬達京好正呀, 我想問你以下問題, 希望你能回覆: 1) 你係咪 一日團去馬達京? 如係, 大約幾錢呢一日團? 2) 我想知你 係邊個AGENT 呀, 可否提供資料給我?
    [版主回覆03/18/2010 10:08:00]我係join左scuba junkie 既體驗潛水,每一日視乎你潛幾多次而價錢有不同,我上次去潛 2次好似225 RM,你可以send email問下佢地update既pricelist 佢地個email係: scubajunkie.ric@gmail.com  希望幫到你啦﹗

    回覆刪除