2009年4月27日 星期一

行街買野食飯

星期六Justin返左工,咁我當然要做d自己野,約下朋友出街咁喇....


突然想玩返NDS,點知叉完電唔記得帶﹗



行街當然都離不開太子同MK....今次同蘇菲仲有Shirley一齊﹗



黎黎去去其實都差唔多款﹗


Shirlry就買得最多野﹗鞋都買左2對....


其實我想買d連身野,不過睇極都睇唔岩...


雖然最後都買左2件,不過其實有一件都係一般鍾意﹗


返到屋企仲發現唔岩身﹗哈哈..我太肥了﹗



行到支力就去左食沙爹王


SHIRLEY's Favourite


其實咁都幾開心呀~~


好似出黎行下個人舒服d~~


下星期又有一年一度長洲票風色喇....


上年我已經想去睇,不過Justin好怕人多ga,諗住同fd去,點知未出門口已經有5萬人響長洲...嚇到唔敢去﹗


我唔理呀,今年一定要早d 去﹗


就plan 一日長洲遊同Justin去玩下啦﹗


1 則留言:

  1. 惡意破壞,警察不但未加以阻止還示意他們繼續破壞。 我們處境好危險!好驚呀!請幫幫我們!
    http://hk.myblog.yahoo.com/pls_help_eden_garden/article?mid=1

    回覆刪除