2009年4月15日 星期三

DR Pro

去旅行返黎黑左好多!!


咁岩DR Pro打黎叫我去試個Free Facial wo~~


加上自己而家做開果間仲有一次咁大把咪去睇下岩唔岩Feel,諗下join唔join lor~~


六點九去到,七點幾已經做完喇....


其實無咩特別感覺。


都係洗面、Peeling、針清、注oxygen機(新野!!) 之後Mask同倒模


注oxygen機佢話對皮膚好好,補水同埋令皮膚有光澤~~


岩岩整完都唔係好覺.....


咁整完一定sell我一大餐ga la~~


開頭sell 一個萬2 可以做30次注Oxygen Facial..


又咁貴當然唔制啦!!


之後有一個100一格,買一萬


人手Facial一格,做機就3格


其實都ok,不過都係唔想一次過買咁多次!!!


之後又話有個學生plan 都係一樣100一格。


最後我都無買到以上既plan,因為我話想試下其他果d公司先!!!


佢問我以前做過覺得邊間好....


娃哈哈,我講左必瘦站,其實佢個facial ok ga...


係d 人串我唔join ja ma....


咁佢就叫我再試下其他facial


1000買左10格先!!


咁都ok wo~~可以做4次Facial試下間野得唔得再諗


咁就買左喇! 同埋我真係想試下佢講果個Led light美白睇下得唔得!!!


不過Justin好似唔係好支持我 =.=


2 則留言: