2009年4月24日 星期五

大菠蘿小菠蘿成長記

因為Emily響沖繩買左個菠蘿俾我種既關係....


我又再一次可以見證d植物生長過程喇!!!!同埋我真係好鍾意菠蘿ga~~


但我地發現原來沖繩個小菠蘿係唔食得ga...


媽咪同我講原來菠蘿係由佢頭頂上面果個"丁" 生出黎ga!!


我同Justin就響超市買左個香水菠蘿試下喇....



大菠蘿我地食左,真係好甜,好香,諗起都流口水.....


希望我地都可以種一個咁正既出黎啦!!!



不過compare返小菠蘿個丁又真係幾大!!!應該真係可以種到!!!



好喇!!!播種喇~~


首先我地將小菠蘿成個埋左落d泥度!!!


(其實應該cut左下面ga...不過我唔捨得,同埋媽咪話唔cut都ok,就信佢一次啦!!!)


要買d酸性既泥土呀.....



最後佢地2個就住左響同一個家,快快樂樂咁成長喇....


一星期淋一次水,好方便呀......


 


2 則留言:

  1. 你真係好認真WOR....好簡動呀....哈哈~~
    不過我都唔知原來個菠蘿唔食得架TIM.....

    回覆刪除
  2. hahaha~~唔緊要啦﹗小菠蘿可以用黎欣賞,我地分享大菠蘿啦﹗

    回覆刪除