2009年4月3日 星期五

沙巴2009 - 馬布島


去到仙本娜行程最後一日喇~~~

呢個係我地酒店個view~~



今日我地去馬布島~~

又要一個鐘船,不停搭船、車、飛機......真係好辛苦~~

好彩有個型仔睇下ja~~我估佢係俄羅斯人~~



Long Island Resort~~

好似貧民區~~



Mabul Resort~~

都好似幾ok wo~~不過都係Gayana 正d~~



^ ^ 睇到都舒服~~



好喇~~望住人地去潛水喇~~~



而我地只可以浮潛ja~~可能時間多,我覺得呢個Island我睇到最多既野~~'



咁岩有人響隔離潛水wo~~



我地應該都係咁樣俾個tutor捉住ga~~



游到好深lu~~



一大群魚~~



佢地應該係考牌,有機會我地想考下~~



好多海星呀~~



佢地望落係粉紅色ga~~好得意~~



我地其實同d珊瑚好近ga ja~~其實我見到有d俾人踩到斷左~~~



呢d魚好大條ga~~

我記得我游開左去好遠,突然之間Justin" 嘩 "左一聲之後就無動靜喇﹗果下真係噸死我,好彩無事,佢扮野嚇我jei~~



雖然潛水套裝影唔到相~~

不過浮潛套裝都可以影下~~




好多色~~

有個團友話泰國更加靚,等我白返d,同埋睇慣左自己個黑妹樣之後就plan去泰國啦﹗



因為仲有面包未餵哂,所以要襯最後一日努力d~~~



多魚到呀~~~



嘩~~勁大條~~



又係呢個Lunch set~~3日喇~~

Dinner又唔係好食,早餐更唔洗講啦﹗好掛住沙巴d 海鮮呀~~



真有愛心.....



話說食完飯我已經好唔想再曬......

咁Justin就自己一個去浮潛下,如果有好野就叫我一齊去睇~~



點知佢一落船個船夫就開走左條船,佢差唔多游到返黎,個船夫又開走左﹗3, 4次都係咁.....之後同我講話覺得黑健康,叫我曬黑d,仲話幫我揸太陽油~~~嚇死 ~~好彩無事......不過因為呢半個鐘Justin就變左燒豬~~



原來離我地唔係好遠既就係詩巴丹島喇.....

呢個島要Premit先可以去,一日only 120人可以去ga ja~~等有一日我有牌我都會去ga~~



響agent個hostle 度沖左個涼,又係坐返之前架臭車就返沙巴喇~~

原本諗住10:25 返到去之後食海鮮,點知架機delay一個鐘......真係咩都無食ga ma~~好餓又支力.......返到去又驚d 海鮮收哂,於是是但買左d燒雞亦、串燒同燒魚食.........we want seafood~~

幾日既Dinner都食得好差.....慘


沒有留言:

張貼留言