2009年4月20日 星期一

孖公仔生活

以前可能得星期五響Justin度...


而家星期五六日都一齊!!!!


我地最鍾意就係訓到晏一晏、睇下VCD、煮下飯、睇下波!!


(因為下面呢餐佢話要收返我唔識煮野呢句說話!!!)



左上: 韭菜炒蛋 右上: 雞絲炒鮮冬姑


下面: Justin出品蒜容韭菜


上面2碟我整ga~~可能雞肉本身己經有味,加埋鮮冬姑炒一炒就好good.....


炒蛋當然勁easy啦!!!


響屋企感覺好自在,我地鍾意幾時做咩都ok...


想食就食、想睇電視就睇、想訓就訓


可能就係呢個舒服既感覺,令到我地日日痴住都唔會厭!!!!


煮飯仔都好開心,搞到個kitcheh哂都有Carmen執返好!!!


Justin整野食都ok ga,係有時d味太濃。


多戲你話雖然我好痴身不過你都鍾意痴住我!!!!


1 則留言:

  1.  
    全球直送! 海外客戶可使用PAYPAL付款 ★2件起批★
    批發品牌時裝VIVI, naning9, VERO MODA, Ports,Only, Tsumori Chisato, POU DOU DOU, OLIVE des OLIVE, iiMK, ANNA SUI, a.v.v. 等.  
    www.ComingZOO.com

    回覆刪除