2009年4月12日 星期日

唱k +打邊邊


星期六十二點起身諗住去踩單車.....

蘇菲玩得夜起唔到身,咁我地就食左個tea先~~



都幾好味wo~~

又係假笑容~~



咁見夜晚都係響旺角食於是我地就轉左場去唱k...

我、Justin、Eugene同蘇菲....

我覺得咁樣舒服左~~~



之後Shirley同Irene仲有阿穎都一齊黎打邊邊~~

第一次響譚魚頭打邊爐ja~~

原來有碗湯過你飲一飲先ga....



叫左好多野食呀~~

多到我都唔記得喇~~



其實都算食得小肥牛ga 喇~~~2碟ja~~



有人唔肯出鏡~~




d 象拔Pong 好味呀~~~

珊瑚Pong勁正~~


一邊係魚湯一邊係蕃茄湯~~



呢個係個汁.....我呢個係蕃茄湯 + 調味......



都好既...有人幫我地影大合照~~




其實星期六係媽咪生日,不過我唔記得左,星期日就同Justin一齊返黃大仙陪媽咪、爸 爸食晚飯......

走得好似有d急,唔好意思........><


沒有留言:

張貼留言