2009年4月5日 星期日

沙巴2009 - 激流+澳門


因為Delay左一個鐘搞到我地無左個機場去酒店pick up......><

最last 2 晚我地住Imperial Intenational.....即係響Le Meridien 隔離~~



因為潛水同搭飛機搞到我地勁支力,其實都唔係好想去激流,本身以為3級果個仲close 緊,如果轉去1級我地就可以唔洗玩喇~~點知佢開返wo.......

又係一早6點幾起身,又係食左2個字早餐,準時7:30 酒店樓下等.....



其實酒店早餐得好小款,又係食左好小.......



最掂咪食左個沙律咁大把......



點知響樓下等左半個鐘都未見人﹗激死......

Pick up 埋隔離酒店d人差唔多8點正式出發.....



每人都有一份早餐﹗

三文治、Chocolate Bar、水、炸雞同蔗.....

我地2個人食左一份,講真好味過酒店早餐......



出發,沿途都係樹木、上山、落山.....



Justin就死喇......



我都差唔多......



個半鐘之後就去到一個唔知叫咩堂既地方.....


其實係俾d 人去toilet gei~~


我地都無咩能量......影相Hea到呀.......'



據說是辦激流最好,最安全的River Bug....

咁應該我地book perfect holiday佢就幫我地book river bug.....唉..好凍﹗



落車行下都好gei~~



真係曬到甩皮.....

如果甩完會白返,我揀甩...可惜呢隻手係Justin ga....


請留意一下張相左邊,我地玩完哂就係響呢個"泥"碼頭上返架巴士....

12點終於都到喇,不過原來仲要坐多半個鐘手動火車先去到河邊....(我唔識點形容, 2個人一塊板,有個人負責加減速,塊木板係響火車路上面行ga....)

揀下頭盔、救生衣、食下西瓜、飲下水,應該差唔多二點先開始.....其實真係好好玩g ei~~仲見到有人反船,3點半去到一個location食完Lunch又再玩﹗個Lu nch都ok,比我想像中好,最衰同船果一家馬拉人勁悶,我地曾一度想棄船﹗個Guid e叫佢地大力"娃" ,佢地都係出一出力就掛住睇風景﹗

第2段旅程開始左一陣就落大雨喇﹗其實真係好靚,身處森林入面,d雨同埋d樹,不過真係 越落越大雨,打落塊面係痛ga......最後佢地搵船車我地返"泥"碼頭,唔明點解搭 果d船都要用一個鐘﹗雖然Justin都有俾溫暖我﹗不過我都係好唔舒服......上 左泥碼頭之後要去一個人間煉獄換衫,個toilet又無燈又無水﹗痴線﹗我覺得自己勁慘 ga...不過如果諗返激流都好玩gei~~


之後要轉另一架車去睇塋火蟲.....

原來一日去哂激流+塋火蟲係會無左睇長鼻Monkey果一part ga.....

雖然都知係好遠都唔係好睇到ga喇...不過感覺俾人騙左....



有包埋Dinner,不過我同Justin決定左沙巴Last 一夜要俾 雙天,同埋其實d野都唔好食......


睇Justin個樣就知喇.......



見有Gift shop都行一行,不過結論係執硬......

7點幾我地坐船入去喇,其實都幾遠,個Guide話條河二岸就有長鼻Monkey,不過 太夜佢地訓左...=.=

之後去到一棵樹,個Guide叫我地望真d...原來真係有ga...雖然唔係好多粒, 我數到20粒左右啦﹗因為落過雨d塋火蟲會小好多ga~~仲見到水牛,原來果度有cro codile ga~~感覺自己好似拍緊戲咁......



之後又要用2個鐘時間返去市中心....

我支力到訓著左,燒住咁陪Justin食海鮮都算係咁la~~

呢個係龍蝦刺身....其實同蝦刺身有d似....都幾好味....



encore奶油老虎蝦,上次4隻,今次食2隻好喇.....



佢地仲幫我地用個龍蝦頭煮左個湯.....

呢個湯真係好鮮,超好飲﹗病,我都飲左2碗.....



象拔Pong~~脆ga...



又係蟹....

Justin話覺得雙天整得好味d.....珍珠就抵d......



今次係一個人食哂成台野喇.....



飽死~~正常gei~~

我地買左退燒藥就返酒店喇.....



Room都幾大,不過其實都係平 Le Meridien小小.....

係時候Pack 野返香港喇....



1點訓,4黠幾就有人打黎morning call 喇.....

5點半到機場.....



架機on time 真係好....

10點幾就返到Macau喇....

Justin想食自助餐,咁我見自己又好返d喇~~


Four Season一個Lunch要3xx...唔制...我都食唔到d咩ga la~~



原來好多酒店都無Lunch Buffet ga~~

最後搵到星際有呀,同埋都唔貴,咁就試下啦﹗



其實有好多款野食....




之後我地仲去左買手信....薄荷檸檬 ^ ^

原來真係好好味ga~~件衫係我響香港買ga~~



睇清楚d.....heehee

9日既旅程雖然有小小意外,不過我都好開心﹗好滿足....


沒有留言:

張貼留言