2010年4月7日 星期三

珠海 2010 - 珠海渡假村酒店


因為行左一日好支力,好早就訓左﹗

訓醒去左附近搵食﹗

話說我地想唱RMB,點知響中銀等左成個鐘~~



一人一個餃子,因為要留肚返macau食過~~


走之前當然要好好行下間酒店啦﹗

 

我地request左late check out~~

 

可以stay 到2點~~

 


 


超大個草地~~

 


 

大大個湖~~

 


 

後面d別墅好靚ar~~

 


 

之後我地去左打保齡~~

 

sorry,無姿勢都無實際....><

 


 

有人打中全中呆左....><

 


 


 

哈哈...咩事我咁開心!!!????

 


 

第一局: 我地相差40分

 


 

第二局,Justin offer 邊個輸左就做對方阿四一日,我叫佢讓我20分,打到中間,我就話佢上盤贏左我40分,都係讓40分 (無錯,我係奸ga)

點知佢又話好,咁我就以一分之微贏左﹗哈哈.....
(我都進步左11分ga喇﹗)

 


 

wa.........咩人住ga!!!????

 


 

玩完返房抖左一陣就check out喇~~

 


 

間酒店真係極大,出入都要叫車~~

 

又用左成個鐘搭車返Macau~

沒有留言:

張貼留言