2010年4月13日 星期二

Love @ Cebu Day 3 上

又係好好天

我地6:30起身,因為要搭9:30船去Bohol~~

(哈哈﹗我地話都唔知應該開心定係唔開心~~)


我地間房出面個swimming pool~~



估唔到都有人同我地一樣咁早起身~~呢間酒店好多Korean & Japanese~~

以為都有d野食﹗點知有勁多Flies~~搞到我咩都唔敢食~~



都唔明點解要放d食物響室外~~

仲耍沖涼d水有點salty,無下次lu~~


食左隻蛋ja~~



之後去左Beach行陣﹗又見到尋日果條船d人,不過我地今次無理佢地lu~~



好靚~~個天~~



尋日miss左餵鯊魚時間tim~~~



不過睇下都好~~


check-out之後叫左架的士,我地同佢講要趕船,佢就話俾300 peso佢會開快d,我地唔肯,佢就話安全就唔可以快~~唔通俾左錢就開得快都安全!!??


最後200 peso到左,我地見佢都開得快快地,就俾左小小trips 佢~~



好彩都趕到,仲要早左半個鐘~~



因為尋日買果時佢話aircon已經full左,不過普通位都ok,開左船都好涼,又可以行出去睇風景~~



情侶裝登場~~



好舒服~~



諗住訓陣,不過又驚曬黑,於是就變左咁既樣~~


傻B,自拍~~



終於都到喇~~


一出碼頭就好多人sell 一日遊~~

我地2個人坐一架10人車,都係2000 peso~~



一日遊有7個站

第一站: Loboc River

我地個司機木口木面,係食飯果時話自己好窮,無錢食飯,咁我地就請左佢食buffet lunch,不過我地2個都覺得佢麻麻~~


佢食左5分鐘都無就落左船~~

 


野食都唔會有咩期望,無Flies已經好安慰~~



 


 


有人唱歌~~

 


 

行左半個鐘左右就到左目的地~~

咩事搞到好似非洲咁~~

 


 

好鍾意呢幾張相ar~~

 


 


 

請留意後面個小朋友~~勁ar~~

 


 

wahahahaha~~BBB同佢地係一族ga~~

 

企響隔離都feel到好熱ga~~

 


 

第2站: 朱古力山

 


 

有成2000座呢d山 ga~~

 


 

以下呢d相係俾錢人地影gei~~

 


 


 


 


 


 


 

走lu~~下一站續

1 則留言: