2010年4月10日 星期六

Love @ Cebu Day 1 上


2010年4月9日,放左工仲可以返屋企同屋企人、Justin食個晚飯玩一陣先出發去機場~~



00:50 起飛,03:25到Cebu,check完passport又要check行李﹗跟blog友話一出機場去對面馬路,上斜坡就可以搵到by meter taxi,感覺自己唔係第一次去咁﹗哈哈.....

話咁快就到左shangrila喇,跳錶100 peso都唔洗ar..^ ^



我地諗住如果無得early check in就加錢、或者響lobby訓~~

點知有ar...........so lucky~~

5:00 訓訓訓,訓到11點起身,好正~~



間房都ok,最緊要乾淨...^ ^

 

成間房都好似上年沙巴果間Le Meridian,不過價錢就貴3倍,但我地住完覺得Shangrila都係抵...


房入面黑麻麻,以為天氣唔好﹗

點知一開window.......嘩﹗靚到唔識形容~~



換過對拖鞋~~


諗住響個resort行一陣﹗曬到阿媽都唔認得....><



響網上明明話有7個泳池,點知得2個,不過佢個beach,已經好夠玩~~



是但snap都好似postcard咁靚~~


後面就係beach喇~~




呢個海灘係我住過3間酒店最大,最正~~


諗起未食早餐,去了Tides諗住食小小野就去玩浮潛~~


呢個意粉好好味~~


2個人食唔哂.....



之後上房換件衫就去浮潛喇~~~

咁曬當然戴帽啦﹗


酒店中間個garden~~



wow~~so beautiful~~



我買左2set 浮潛用具,好抵HKD $100~~~

租一次300 Peso,用2次抵返~~又好用,唔入水,又新~~



帶埋個包包就落水喇~~


呢張好搞笑~~



中間果條魚好得意,個嘴好Du ar~~



哈哈....lapu lapu魚~~

我地有食ar~~



so colorful~~



玩左半個鐘上岸抖抖~~

我地仲話人地小魚tim~~



真係好靚~~

 


 

wahahahahaa~~

 


 


如果響呢度食晚餐.....真係正到暈~~

 


 

又落水喇~~

見唔見到有條魚好特別ar????

 


 

今次我地游出左好多~~

魚都多左好多~~

 


 

對手因為羅住而包唔可以放入水,唔係........

 


 

深水左,亦多左好多珊瑚~~


 

我地見到2條珊瑚魚,全身一支支叉出黎﹗好得意~~

 


 

all are fishes~~~

仲要超大條~~

 


 

一放d面包出黎就會~~

 

 

eaten by fishes.......=.=

得返對田雞比......

 


 

之後轉戰swimming pool~~

 

infinity pool~

 


 

玩左好短時間就上房換衫,原本想響酒店食Buffet~~不過因為要去SM Mall 買定船飛~~所以都係要出去~~

 


3 則留言:

  1. 想問下你住嘅房係咩 view 㗎? 呢間酒店 ok 嘛? 我都 plan 緊. Thanks.

    回覆刪除
  2. 我住既係Garden view,不過遠遠都見到海﹗酒店房ok,個海灘就超正﹗

    回覆刪除
  3. 請問你套浮潛 鏡係邊買??HKD100?
    [版主回覆05/11/2010 10:21:00]旺角女人街附近,有間運動鋪叫中亞~你可以網上search到佢電話~

    回覆刪除