2010年4月13日 星期二

Love @ Cebu Day 3 下


第3站: 蝴蝶園


一去到又收入場費~~


我見到佢地有俾返d回傭司機﹗佢地真係好賺,我地又請佢食飯,又俾錢佢,仲有傭收............=.=



其實蝴蝶園都無咩睇,睇下d蟲、同埋蝴蝶就走喇~~



第4站: Man made forest

影左張相就走喇~~



第5站: 眼鏡猴



佢地真係好細隻ar.......


條尾好長,講真我就唔太鍾意喇~~~



可以睇到呢d就快絕種既生物都幾得意既~~


突然有個細路羅左一隻俾我地影相~~


當然又係要收錢﹗佢叫我地俾一百﹗



Justin而家成日都扮呢隻monkey............=.=


佢話佢隻手爪住既時候感覺好特別~~



第5站: Baclayon Church

我地5點零5分到,佢就話已經close左,佢其實連車都唔想俾我地落~~



第7站: 麥哲倫紀念碑

其實都唔知紀念d咩,所以我地無影,影左海ja~~



差唔多6點就返到酒店~~

呢間係因為book唔到Amorita而book既Lost Horizon~~

我地覺得咁既價錢都合理~~


最正係佢位置真係好方便~~



swimming pool極細~~



Alona Beach 日落~~


我地揀左響沙灘上的Hayahay Pizza食飯~~



my pineapple shake & justin's apple shake~~又貴又唔好飲~~


Lapu Lapu 魚

d肉係霉ga~~真係未食過d咁難食既肉~~

我真係好唔明點解可以咁無良心俾d梅魚d客食~~~



d蝦好唔新鮮~~



呢隻怪物龍蝦,係Justin話想試下﹗點知﹗又係好難食~~



全晚唯一可以放得落口既就係呢個Pizza﹗

不過都無咩特別~~



唉﹗最慘係呢餐野千幾蚊﹗真係想講粗口~~

我地買左防蚊手帶,不過原來響Cebu都無咩蚊,但黎到Bohol就多好多喇.........

但我地放左條新手帶響gip,無羅到過去ar~~真白痴﹗搞到最後都係要買蚊怕水...=.=


沒有留言:

張貼留言