2010年4月15日 星期四

Love @ Cebu Day 5

第5日喇~~




5:30起身,6:00上船,2個人食左小小野就開始今日的旅程~~



唔知你睇唔睇到海豚呢!!!???

無法啦,因為我地2個唔記得帶部潛水相機,samsung呢部如果zoom左 focus又好慢~~



一朝已經成20條船追海豚﹗佢地真係慘~~



搵左成半個鐘都係好遠先睇到.....><



當我地放棄了,前往Balicasag Island途中,突然有一堆響我地船邊經過~~

so suprise~~

不過太突然都係影唔到相.....anyway 在心中~~



呢個係captain個女~~

好搞笑成日都跳table dance~~

無帶潛水相機反而今日仲多魚......=.=

今日可能多客, "lu hae" 唔得閒理我地,不過上左岸我地都有傾計,佢仲記得我叫咩名.....見Justin整親都有幫手.....



今日既virgin island同尋日好唔同﹗

條長沙路無左﹗其實都無咩好行,我地行左半個鐘就走喇﹗

 


 


 

我地買左d 海刺黎食﹗$10 peso一隻

其實得海水味﹗我覺得好難食......哈哈~~

 


 

因為第一日著左d鞋覺得無咩用,咁第2日我地就無租,點知Justin就整親喇~~

真係要小心~~

 


 

11點就返到去喇﹗

1點鐘check out~~~

 

都係響酒店餐廳食左個3文治同Pizza.....

 


 

天氣真係好好,d海風好舒服ar...........^ ^

 


 

最後食多個Halo Halo

呢個真好食﹗好食過Maribago Grill果個好多﹗

 

因為好多生果﹗

 


 

是日好大風.......

 


 

之後我地上左尋日搵既一架豪華版tricycle~~

因為呢架有前後座,舒舒服服就到左pier附近的BQ Mall~~200 peso ja~~

其實我好驚........哈哈~~~

 


 

司機英文麻麻,不過明到我地意思~~

 

 

因為個個都話叫我買雪糕返去﹗就試下味先﹗

可惜超難食﹗

 


 

仲要我地行行下supermarket 全部人都stop左,我地唔知咩事﹗

 

感覺好搞笑~~~

 


 

5:30船,我地又早左﹗點知條船delay成個鐘﹗頂.........

 


 


 

日落了﹗終於都上左船返cebu~~

 


 

Pier返white sand 司機跳錶235,我地俾左250,因為佢開得快~~

 

是日又去左飯堂Maribago Grill~~

今次叫左個pineapple飯,都係Maribago炒飯正好多.......

 


 

超好味蝦~~

可惜又食唔到Garlic Crab~~

 


 

到酒店check-in已經10點了﹗

青瓜味wellcome drink~~好過bluewater果杯~~

 


 

房好大,係3人房﹗可惜電視睇睇下壤左,個toilet又塞塞地﹗

下次應該都唔會住呢間ga 喇~~hahahaha~~~

沒有留言:

張貼留言