2010年4月2日 星期五

摘士多碑利, 睇羊羊, 食Buffet, 去迪欣湖 II


上回講到我地一家人去左香港一日遊~~


第2站去左元朗羊咩咩樂園~~



又係得9個字玩.....=.=

i hate 跟團,不過又真係好方便~~~

d羊羊仲好細ga....



原本諗住一家人輪住餵下羊,點知佢地唔肯飲d 奶......

仲越叫越走....=.=



之後果度d叔叔俾左d飼料我,佢地先肯過黎ja~~~

其實果度好臭....><



除左喜愛飼料,原來仲喜愛我隻鞋,佢成個吊飾吞左.....



小朋友好可愛ar~~~



哈哈...佢一定好辛苦~~



爸爸又自己走左去....><



第3站機場富豪酒店

呢站叫停得耐,留左個半鐘,不過無咩野食ga ja~~



小朋友~~



食完飯,最後一站迪欣湖

可惜很大雨,去到都無地方可以行~~



有好多人連車都唔落,不過我真係想去睇下ar~~

佢地2個男人好專心咁睇咩?????



原來佢地睇緊d錦鯉~~




呢度都係留半個鐘倒,想租單車都唔夠時間~~



呢棵樹好特別ar~~~


到我地上返車,雨就停左喇....

不過唔緊要下次再黎啦﹗


really love my family~~


沒有留言:

張貼留言