2010年4月14日 星期三

Love @ Cebu Day 4


我地尋晚已經響海灘搵左條船,約左10點響酒店門口等,去Balicasag Island 同埋Virgin Island total: 1100 peso﹗超平~~

如果睇埋海豚就加多100 peso,不過要5:30起身,我地前一日已經好早起身,都想訓晏小小,第5日先去睇海豚~~


個天多左好多雲,我地反而覺得好開心﹗因為無咁易曬濃~~



酒店的早餐,要俾錢ga,不過好平,好似200 peso~~


都幾好味ga~~係杯果汁差d~~



Yeah~~出發~~~

船上有我地2個同埋2個船夫,不過佢地唔會陪你浮潛,佢地真係only開船~~



一去到Balicasag Island就要轉船,每位150 peso,如果你想要Fins、防滑鞋,每對150 peso,我地每樣要左一對﹗Total: 600 peso



雖然感覺好似俾人昆咁,不過玩完之後我覺得好好....因為有2個新船夫take care我地﹗

我地有自備面包,不過好快就俾 "Lu hae" <-- 同我落水個guide用哂﹗(我唔識串佢個名ar....)

開頭我地仲以為佢地之後會叫我地再買,點知佢地係無面包ga~~



一落水佢就拖住我﹗帶我去睇mo仔,睇蚌、睇大魚、睇發光魚、幫我地影相、又成日潛落水幫我影近d珊瑚~~~

佢對我可能好過Justin對我﹗佢一落左水就唔理人........><



點解我話佢係唯一一個好人!!!???因為我想俾tips佢,但當我上左岸佢已經走左﹗佢無expect我俾tips佢﹗

好彩第2日我再見到佢,Justin整親腳,佢媽咪仲幫Justin處理傷口﹗我地真係好感動﹗



d水都ok~~不過多海草左小小﹗



呢d 角度我都係第一次影ja~~



果九個字感覺好開心﹗





finding memo~~



浮左差唔多一個鐘就上岸食晏~~

因為尋晚既經驗我地都唔敢叫太多野食,同埋岩岩先食左早餐無耐~~



2個人叫左一條魚、一件雞、一條yao 魚~~

好平250 peso,哈哈........但味道都唔差﹗



食飽飽行左一陣~~



其實我幾鍾意呢度,起碼d人真誠d.......

生活就係咁簡單﹗



出發去Virgin Island喇~~



船夫話無得浮潛ga~~係響附近swim下.....

同埋因為好low tide,半個鐘左右就要走﹗

我地決定影下相~~



hahahhahaha~~


半月形沙路好靚~~



so beautiful~~




淺水既地方仲有好多海刺同海星~~


加埋個天........wow~~~~靚到不得了.......






3點左右就返到Alona Beach~~

 



小狗狗好可愛ar~~

 


 

之後我地去左Alona Beach附近的一間超市,雖然話係超市,不過其實好細,但d野就平過Alona Beach 一半~~~

買完終於都睇到Philippine的第一場雨~~

 


 

之後再行下沙灘,玩下片石~~

哈哈...其實太早真係好無聊﹗

 


 

6點就去食晚餐喇~~~

都係食Pizza之後食隻燒雞就算......穩陣d好﹗下次我未必會黎Bohol喇﹗呢度太商業.........

 

呢個Pizza真係好好味~~

 

佢響轉入去Alona Beach之前果條路ga~~

叫Powder Keg~~


 

180 peso 一隻雞,2個人食食到反哂肚﹗超飽~~

Justin好鍾意佢個汁﹗

不過當我地返到cebu,我地發現飯堂果隻燒雞仲正.......

2 則留言:

  1. Hi! 請問1100p一個人定兩個人
    [版主回覆07/06/2010 16:18:00]2個人呀~~應該話一條船先岩~~

    回覆刪除
  2. HALO, 請問你係邊度book船??
    [版主回覆10/06/2010 21:04:00]響沙灘上面有人會主動開價俾你嫁喇~~

    回覆刪除