2010年4月17日 星期六

Love @ Cebu Day 7 上

最Last 1 日喇~~



唔係講笑,可以返香港我都有小小開心﹗其實每次去旅行之後我都會好miss香港既人同事﹗



又係呢d早餐...=.=




swim左一陣~~



我地間房就響swimming pool隔離~~



食我尋日響Mall度買既青芒﹗

好酸,不過點左糖就好好味~~




好鍾意ar~~


行下沙灘~~

不過同bluewater一樣都係唔多掂.....=.=

因為佢地2間響隔離~~



點解外國既天空特別藍!!!????


空氣特別好!!!????



好無聊咁響酒店行下~~




我地無出過露台~~

12點正就check_out~~Book左4點去Hilton做spa~~



行行下會大停電的shopping mall....=.=



臨走前仲食左2個雪糕﹗不過可能係我地揀錯味.....唔太好食~~


響超市排左好耐隊,搞到我地去唔切Hilton~~

因為我地知道5點有人book左﹗頂~~


沒有留言:

張貼留言