2010年4月30日 星期五

媽咪生日快樂~~


星期四就係我母親大人既生日﹗不過Justin要開會,所以提早左一日同媽咪慶祝~~



返左黃大仙食八喜~~


爸爸返左大陸 "做野"

所以得返一家3口同埋BBB~~



台南肉鬆卷,都幾特別ga~~

入面有好多料~~



個肴肉都幾好味﹗係散小小~~

個飯都好好味ar~~


小龍包一般~~

大盤雞都不太出色~~


Justin話Carmen整得好食d........=.=



燒鯖魚好味﹗

甜豆炒蝦仁 - 爽



媽咪話覺得好好味﹗



仲有甜品 - 好薑味的丸子同豆腐花~~



我自己就好鍾意呢個蛋糕~~

好簡單﹗好味~~




笑到見牙唔見眼....^ ^


是晚媽咪許左個願佢話 "希望庭庭快d 帶車車返屋企" 我即刻笑左,我諗justin都係.....


媽咪不過唔好許d咁既願啦﹗

醜死人﹗><

anyway你開心我就開心﹗

只要身體健康﹗開開心心就夠喇~~

媽咪﹗I Love You~~ We Love You~~

1 則留言: