2010年4月17日 星期六

Love @ Cebu Day 7 下


醒起附近間waterfront 有得做spa,應該小人d,同埋果度個buffet d人話好抵~~

點知去到間spa今個月裝修........><


個buffet 650 peso 一位

超多野食﹗不過無咩邊款岩食....=.=



最特別係有燒雞~~


我地6點開始食,點知一個人都無,好彩之後都多人d......不過開頭得我地2個霸哂成個buffet感覺好搞笑~~



 


7點半由酒店搭車去機場,最估唔到連跳錶都有得假,酒店d人話200 peso,我地跳到400 peso,果一下真係嬲﹗唔係錢既問題,而係佢地成日當d tourist 係傻仔~~

講真Cebu唔算多野玩,佢d人咁,我諗我有排都唔會再去呢個國家~~

因為無做spa,仲有成幾千peso,我地好豪咁響機場買野,食野﹗不過記住要留返550 peso離境稅~~

呢杯野唔好飲, 但要250 peso~~

 


 

機場d野貴出面一倍,不過Justin話最緊要洗哂d錢﹗佢話洗哂好開心.....=.=

航班delay左成半個鐘﹗不過誚真可能夜晚佢架機好穩,我次次回程都好辛苦,landing又好驚...今次land左都唔知.....

 


 

哈哈...我仲想買多d ga..........

不過已經俾人話~~~

呢7日激氣既野好多,不過我都好開心去到一個新地方﹗最緊要係同BBB一齊﹗覺得你都好鍚我~~

沒有留言:

張貼留言