2010年4月11日 星期日

Love @ Cebu Day 1 下


上回講到響酒店玩左一個下午之後就出去SM Mall~~


問左酒店by meter 200-250 peso左右,點知上車個司機以為我地係傻仔,offer我地 1500 peso來回﹗呢7日一上車聽到最多就係叫我地加錢,d司機真係好唔老實~~


佢仲要開開下車,個meter跳到8x peso時話肚餓要去食野,迫我地轉車﹗


咩事1x peso都要昆人ar!!!????



搭一程的士都成45分鐘~~但都唔洗200 peso,我明佢地生活好慘,不過都唔好當torist係傻先得ga..........



諗住醫左肚先~~



呢個Mall大到行一日都行唔哂~~



日日都飲mango shake、green mango shake、總之一食飯就shake....真係好好飲 (除左 Alona Beach果間Hayahay Pizza之外~~)



2個人叫左3個送,1個飯,2杯野飲~~

已經好Full~~

個菜好好味~~~



呢餐560 peso 即係 hkd100~~抵ar~~



當我地食完諗住去買飛,點知人地 8 點close...真係激死~~~

而最激死係原來個商場9點 close ,仲要係一到9點sharp close~~真係好好笑,行行下突然全個熄左燈.....=.=


咁被迫要返酒店啦﹗


搭的士返酒店,點知搭錯左黃的,貴好多~~好彩我地上左車同佢講話覺得貴,我地傾好左 最多俾$270~~




行下夜晚的shangrila~~

好舒服,聽住浪聲~~



晚晚都早過12點訓,8-9點起身好健康ar~~


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除